2 jaar garantie

Gratis verzending

Altijd een SSD!

Fysieke winkel

Veel gestelde vragen.

Moet ik extra verzendkosten betalen?

Bestellingen vanaf €200,- worden binnen Nederland gratis verzonden. Je bestelling wordt verzonden met PostNL. Na verzending ontvang je een mail met je Track&Trace code. Hiermee volg je de status van jouw bestelling op de voet.

 

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Je hebt altijd 14 dagen bedenktijd. Binnen deze periode kan je de producten ruilen of retourneren. Na ontvangst van de teruggestuurde items, wordt het bedrag binnen 7 werkdagen teruggestort.

 

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Als je bij ons een bestelling plaatst dien je rekening te houden met een levertijd van 1-3 werkdagen. Wij nemen liever iets langer de tijd om zeker te zijn van de kwaliteit die we leveren. Dit heeft te maken met bijvoorbeeld het upgraden of het uitvoeren van essentiële updates. Wij zullen er alles aan doen om de bestelling nog dezelfde dag te versturen.

 

Welke betaalmethoden worden geaccepteerd?

Online kun je betalen met Bancontact, Creditcard (Maestro, MasterCard en Visa), Paypal en iDeal.

 

Ik wil mijn bestelling retourneren, waar vind ik het retourformulier?

Het retourformulier vind je op deze pagina. Dit moet je enkel nog afdrukken en invullen.

 

Het product dat ik zoek is ‘tijdelijk uitverkocht’. Kan ik dit alsnog bestellen?

Omdat wij er naar streven om aldoor de beste modellen op de webshop te zetten komen laptops die op de webshop staan  als ‘tijdelijk uitverkocht’ meestal niet terug. Vaak is er dan alweer een model voorradig dat net iets nieuwer is dan het uitverkochte model. Daar kiezen wij dan eerder voor ter vervanging van het uitverkochte model.
Ben je zoek naar een specifiek model dat niet meer voorradig is? Neem dan zeker even contact met ons op. Wij kunnen je direct een alternatief aanraden of een eventuele levertijd doorgeven.

 

De postbode is langsgekomen, maar ik was niet thuis. Wat moet ik doen?

Je ontvangt altijd een Track&Trace-code bij je bestelling. Als je niet thuis was tijdens de levering, kan je met behulp van die code zien waar het pakketje zich bevindt. Daarnaast krijg je altijd een notitie in de brievenbus, waarbij de postbode je laat weten waar en wanneer je het pakketje op kunt pikken of wanneer het nogmaals aangeboden wordt.

 

Kan ik mijn bestelling zelf afhalen?

Ja. Bij het afronden van een bestelling vragen we welke verzendmethode je verkiest. Hier kun je selecteren dat je het pakket op wilt halen in de Occasionlaptops-store.