Wij willen dat u te allen tijde tevreden bent met uw aankoop bij OccasionLaptops.nl (Voscomtronics). Daarom proberen wij het verzenden en retourneren zo eenvoudig mogelijk te maken.

Betaal ik verzendkosten?
Voor de verzending van onze laptops, PC’s en iPhones betaald u binnen Nederland geen verzendkosten! Buiten de EU zal er €14,95 in rekening gebracht worden om het artikelen te verzenden.

Uiteraard heeft u ook altijd de mogelijkheid om uw bestelling op te halen in onze winkel.

Mag ik mijn artikel retourneren?
U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Dit heet het herroepingsrecht.
Wij verzoeken u om in dat geval het herroepingsformulier in te vullen.
Klik hier voor het herroepingsformulier

U heeft vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.
Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.
Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren.

U stuurt een mailtje naar retour@voscomtronics.nl. Dan ontvangt u een retourformulier die u in de doos dient bij te voegen.

De kosten voor het retourneren worden niet vergoed.
Tijdens het retourneren verzoeken wij u indien mogelijk ook dat het meegeleverde beschermmateriaal mee terug gestuurd wordt.
Laptops zijn kwetsbaar, wij verzoeken u daarom dan ook vriendelijk bij het retourneren het product goed te verpakken om schade tijdens het verzenden te voorkomen.

Wat is het retouradres?
Voscomtronics
Varsenerstraat 8h
7731DA Ommen

Mag ik mijn artikel ruilen?
Uiteraard. Ook dit dient binnen 14 dagen te gebeuren. U kunt het product dat u heeft besteld ruilen voor een ander product van de webshop, en het verschil in bedrag bijbetalen of gecrediteerd krijgen.

Wanneer krijg ik mijn aankoopbedrag teruggestort als ik een product retour stuur?
Wij houden u via mail op de hoogte van uw retour. Binnen 1 dag na ontvangst van het retourproduct informeren wij u over de verdere afhandeling.

Het verwerken van de betaalopdrachten duurt ca 1 werkdag na ontvangst van het retourproduct.

Ik heb een klacht, waar kan ik deze melden?

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft.
Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.
Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Klachten kunt u mailen naar: administratie@voscomtronics.nl met als onderwerp KLACHT.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar occasionlaptops.nl bij is aangesloten.
Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).