Wij zijn blij dat u een kijkje op onze webshop heeft genomen en wellicht gebruik gaat maken van 1 van de kwaliteitsproducten van OccasionLaptops.nl. Wij snappen dat u wellicht nog vragen heeft over uw bestelling. Daarom behandelen we hier de meest gangbare onderwerpen.

Staat uw vraag er niet tussen, neem dan gerust even contact met ons op?

Wanneer kan ik mijn levering verwachten?
Wij streven ernaar om uw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Veel producten hebben we op voorraad, maar door het wisselende aanbod en ons verlangen u het meest recente aanbod ook aan te bieden, kunnen we helaas niet altijd de producten direct op voorraad hebben.
In die gevallen duur de levering wat langer.

Bij producten die op voorraad zijn: levertijd 3 werkdagen
Bij producten die niet op voorraad zijn: levertijd 6 werkdagen

Wat gebeurd er als ik niet thuis ben?
U kunt zelf aangeven of u uw pakket bij de buren wilt laten bezorgen of niet. Zo niet, dan zal de koerier de volgende dag proberen langs te komen. Als dat ook niet lukt, dan zullen we telefonisch contact met u opnemen om te kijken wel moment het meest geschikt is om uw bestelling af te leveren. Geen zorgen dus, wij zorgen dat het goed komt!

Kan ik mijn bestelling volgen?
Jazeker! De bestellingen die een laptop, PC of iPhone bevatten kunt u volgen door middel van een track & trace code. Deze krijgt u bij de verzendbevestiging via de mail meegestuurd.

Op welke manieren kan ik betalen?
U kunt betalen via:
– Ideal
– Met creditcard
– Achteraf na ontvangst van uw producten en factuur.
Bij bestellingen hoger dan € 350,= vragen wij een aanbetaling van 50% van het totale aankoopbedrag.